Bohemia Properties

Společnosti Bohemia Properties jsme implementovali tiskové řešení na základě stanovených potřeb klienta. S Bohemia Properties spolupracujeme téměř 5 let.
Bohemia Properties

Kdo je Bohemia Properties a s jakými problémy za námi přišla?

Společnost Bohemia Properties byla založena před 26 lety v Praze. Má široké portfolio, kde hlavní místo zaujímá hotelnictví. Zabývá se ale i dopravou a dalšími 13 obory. Společnost je velmi úspěšná: její obrat patří do horních 10 % firem v ČR a zaměstnává stovky zaměstnanců.

Bohemia Properties se na nás obrátila, abychom jí pomohli sjednotit tisková řešení. Stávající uspořádání postrádalo centrální dohled nad tiskem – chyběl management spotřebního materiálu a nebylo možné efektivně kalkulovat a řídit náklady na tisk. Nešlo nastavit pravidla tisku pro jednotlivé uživatele a tiskárny v mnoha pobočkách nevyhovovaly potřebám firmy, ani zaměstnancům.

 

Jak jsme Bohemia Properties pomohli?

Nejprve jsme provedli analýzu současného stavu. Na základě výsledků jsme stanovili postup implementace centrálního tiskového řešení:

  1. Stanovili jsme rozvržení tiskáren do jednotlivých lokalit přesně dle potřeb jednotlivých poboček firmy.
  2. Vybrali jsme optimální stroje pro každou jednotlivou pobočku.
  3. Vypracovali jsme tiskový model dle konkrétních potřeb společnosti.
  4. Všechny stroje jsme dodali na místo.
  5. Tiskárny jsme nainstalovali ve spolupráci s IT oddělením společnosti.
  6. Všechny stroje jsme zprovoznili a zaškolili personál.

Celý proces implementace trval pouhé 3 týdny (pokud nebudeme počítat dodávky jednotlivých strojů). V případě, že se s klientem dohodneme na možnosti dodat vše najednou, můžeme celý proces výrazně zkrátit. S Bohemia Properties jsme se dohodli na postupné obměně, takže firma nebyla nijak omezena v činnosti.

 

Jaké jsou konkrétní výsledky?

Výsledkem naší spolupráce je mimo jiné:

  • snížení nákladů na administrativu o 80 %
  • snížení nákladů na tisk 1 stránky o cca 30 %
  • centralizované řešení s jednotnou správou
  • vyšší bezpečnost díky dedikovaným tiskovým nástrojům
  • zajištění plynulé dodávky spotřebního tiskového materiálu

 

Jak vypadá naše spolupráce v současnosti

  • Spolupráce s TOTAL SERVICE probíhá ke vzájemné spokojenosti obou stran již téměř 5 let.
  • Díky přechodu z vlastních tiskáren na stroje mimo vlastnictví odpadla nutnost řešit nákladné výměny strojů.
  • Poskytujeme neustálý centrální servis na zavolání.
  • Neustále zajišťujeme dodávky tiskového materiálu, a tím i neustálou dostupnost tisku.

 

„S tiskovým řešením od TOTAL SERVICE nám odpadla značná část administrativní zátěže a došlo k výrazné úspoře nákladů. Neřešíme problémy s tiskem – prostě tiskneme,“

–  Michal Šimek, technický ředitel Bohemia Properties

 

Zaujal vás článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích

Nezatěžujte cashflow podniku náhlými výdaji na rozvoj IT.
Rozložte si platbu projektu v čase.

IT řešení pro veřejný i komerční sektor

-
S námi už vám nikdo neohrozí data
-
S námi máte vždy IT náklady pod kontrolou
-
Dostupnost 24/7 a 100% zastupitelnost
-
Vstupní audit zdarma

Máte zájem o vyzkoušení nebo dotaz?

Máte-li nějaké dotazy, nechte nám na sebe kontakt. V pracovní době se vám nejpozději do 24 hodin ozveme. Pokud nemáte kontaktní formuláře rádi, kontaktujte nás na telefonním čísle: (+420) 270 002 811 nebo e-mailu: poptavky@totalservice.cz.
- Vaše data jsou chráněna.

Buďte s námi ve spojení

-
TOTAL SERVICE a.s.

Metropolitan Building
U Uranie 954/18
170 00 Praha 7
-

Vzdálená podpora:

get.teamviewer.com/
totalservice